vi är dom som kan gråta när ingen ser på


ida är glad. det är hennes namsdag och imorgon går hon en timme i skolan och på onsdag är det studiedag! nu ska jag hem till jossan med elin och äta B&J puss på rumpis/ ida


update 21.51: är inte alls lika glad längre kan knappt andas och har lock för öronen sitter och snyter mig hela tiden tror inte jag har feber men det fixar sig nog. plus att imorgon ska jag hoppa häck, springa 80 meter.
det kommer bli världens mysigaste kväll imorgon iaf med massor av mys hemma hos wikan! saknar min pluttis jätte mycket, tio dagar kvar älskling! nej nu ska jag hämta en loka och ta en macka sen ta näsdroppar. yeah ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: lina

grattis på namnsdagen! :D

2009-09-14 @ 19:54:31
URL: http://linaochjohanna.blogg.se/
Postat av: lina

svar; saknar dig också idapidapooh, synd att vi inte kunde hitta på något på fredag. får bli en annan dag, SNART

2009-09-15 @ 22:12:42
URL: http://linaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0