vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn


 igår åkte jag och ida till gröna lund och tittade på håkan hellström, vi kom dit klockan fyra, alltså fyra timmar innan håkan skulle komma ut på scenen och det såg ut som på den fjärdebilden. vi åkte några få karuseller sen köpte vi fish and chips och satte oss vid scenen och väntade. på konserten stod vi jättenära scenen men såg inte ett smack på grund av att det var så himla trångt att man stod på varandras fötter bokstavligt! håkan sjunger "ramlar" och folk börjar då ramla över mig så jag ligger underst i en slags hög men så var det en snäll kille som drog upp mig, efter det försökte vi ta oss ut därifrån och tittade från sidan av scenen istället. mina ben värkte och det gör dom än, pågrund av träningsverk och värre blev det när jag fick en massa folk över mig. imorse kunde jag knappt stå. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0