IDA.IDA.IDA.

har försökt göra ett seriöst inlägg minst fem gånger nu men det går inte så jätte bra. vet inte vad jag ska skriva. jag har inget att berätta och funderar på att lägga av med det här ibland.bloggandet är egentligen ingenting för mig. är urdålig på det här.men ändå så skönt att kunna skriva av sig lite.
idag när jag tog ett bubbelbad kom jag och tänka på hur lycklig jag är mitt liv är nästan perfekt. alltid är det något som är mindre bra men det får man lära sig och leva med. nej nu låter jag töntig. men det är sant.


Kommentarer
Postat av: frida sjöberg

de borde vara skönt för dig att vara en perfekt människa med ett perfekt liv :)<3

puss på dig söt!

2009-10-11 @ 20:38:33
URL: http://fridajohannasjoberg.blogspot.com
Postat av: johanna

ja ida siirtola, du suger på att uppdatera.. komigen komigen komigen komigen jag väntar!!!!!!!!

2009-10-12 @ 12:39:30
URL: http://linaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0