tidigare skolavslutningar


skolavslutningen i sexan

skolavslutningen i sjuan (tack och lov hade jag inte luggen sådär)

skolavslutningen i åttan
nu har jag fått sommarjobb, jag kommer jobba varannan vecka under hela sommarn.
från en sak till en annan, jag har ännu inte hittat skolavslutningskläder! i år känns det ju lite extra roligt att ha något riktigt fint eftersom jag går ut nian och vi kommer ju synas mer. jag har funderat på att ha en vit klänning och min sjömanskrage över sen kanske några söta pumps till det. men jag är inte säker på om jag ska ha det.
jag skulle uppskatta lite råd och tips från er, på fredag tar jag tåget till uppsala och letar.
/sara

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: haha ja.:D

söta bilder!

2009-05-28 @ 16:38:52
URL: http://linaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0