som i en gammal sång






min dag i bilder.
bild 1: festis och macka till frukost.
bild 2: jättefin bild som robin i min klass har gjort, och sen gav han den till mig bara för att jag tyckte att den var så himla fin.
bild 3: på rasten gick vi till affären och köpte svampbob choklad.
bild 4 och 5: efter skolan åkte hela familjen in till stan och åt lunch och sen åkte vi till valbo och kika lite på köpis. inköpen ser ni på bilderna (halsband, foto och geléhjärtan), jag köpte också skrivboken som jag ska spara alla fina minnen i som jag berättade om i något inlägg.
nu ska jag "natt städa" till veronica maggio, björn afzelius och elvis presley' låtar. /sara

Kommentarer
Postat av: Lilly

Svar: Dom säljs på avanna.blogg.se :)

2009-05-09 @ 00:26:30
URL: http://llinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0