STAR*

hello bitches, jag är i stan hos mormor och morfar har precis kommit upp från solariumet nu väntar jag bara på thaimaten som morfar kommer med. ikväll ska jag på elvis med några i släkten det kommer säkert bli riktigt kul.
träffade nämligen huvudrollen när jag prao på intersport han pratade med mig säkert en halvtimme och frågade hur gammal jag var, jag sa att jag va 14 då sa han: "om jag hade varit yngre skulle jag frågat chans på dig, vill du ha min autograf!?" måste vara världens skönaste människa ouh, iaf min största idol just nu! ;)






Historien om teatergruppen är en enastående framgångssaga. Glada Hudiksteatern består av utvecklingsstörda och normal-störda som arbetar tillsammans. Skådespelarna har en ödmjuk och opretentiös inställning till sitt eget skapande. Deras tolkningar blir omedelbara och lätta att ta till sig. Begreppet "göra bort sig" existerar inte, det är äkta, det är ärligt, det är fördomsfritt och bygger på glädje!
Musikalen bygger på Elvis Presleys liv och innehåller många av hans underbara låtar. Det är en sprakande föreställning med stor ensemble, dansare och musiker.
vi får se hur det blir, hör av mig imorgon/ ida

Kommentarer
Postat av: sara

åh jag läste om det där i tidningen, jag som älskar elvis skulle vara roligt att se det där! :D<3

2009-05-06 @ 21:58:58
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0