true love comes from the heart

hej jag är hemma efter en rätt körig dag men nu har jag nyss duschat håret och ska snart på träning det låter rätt knasigt men jag hadde värsta flottet.  idag fick jag prao plats också så sjukt skönt, intersport i valbo uuunderbart!
imorgon blir det nog bara en lugn dag, sjutton jag vill ha kul en fredag men nej alla är så upptagna men vafan jag ska sjutton inte sitta hemma fårse hur det blir!

you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing
you're the one that makes me believe in destiny

/ida

Kommentarer
Postat av: johännipänni

den där låten är bäst men jag har hittat en bättre

2009-03-05 @ 21:47:01
URL: http://johannafriskman.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Hej, kolla gärna in mina teckningar på min konstnärsblogg! Kram!

2009-03-07 @ 18:33:46
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0