du är bara en av många människor jag drömt om



bild: jag ser väldigt sliten ut, jag vet det.
igår var vi lediga och jag följde med mamma och pappa till enköping för att mamma skulle till doktorn sen stanna vi i uppsala och gick på stan. jag köpte en jacka (bilden), den är väligt vid men känns dock pyttelite för kort i armarna (eller snarare precis på kanten) och vid luvan. så jag tror att jag ska låta mamma byta till en storlek större på fredag, men jag är inte riktigt säker på om jag bara ska lämna tillbaka den eller om jag ska behålla den som jag har. vad tycker ni?
härligt att våren börjar komma nu iallafall. idag tränade vi kickboxning med laget, det var skitjobbigt och man bara darrar. kolla nyss på grey's och nu ska jag lägga mig och sova. /sara

Kommentarer
Postat av: Andréa

Vart köpte du den? :)

2009-03-18 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0