ta mig till kärlek ta mig till dans ge mig nått som tar mig någonstans

det inte går att lägga upp bilder just nu.
direkt efter skolan följde jag med mamma in till stan och kika lite. köpte lite krämer, underkläder och så ett band som jag ska sätta mig och göra ett armband av strax. och så måste jag berätta att det är fel på min mobiltelefon så jag kan varken ta emot samtal eller sms, smsa eller ringa. så om ni försökt nå mig och inte fått svar så vet ni varför. det är nog snart fixat iallafall. nu ska jag först byta om till myskläder och sen ska jag städa upp på rummet. /sara

Kommentarer
Postat av: ida

det är klart! :D

2009-03-06 @ 23:33:06
URL: http://idaochsara.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-12 @ 00:58:51
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0