bloggtips


mellan december 2007 och februari 2009 har 17 personer i mitt liv gått bort, alla under 20 år. alla med hela livet framför sig. Här kan ni följa min resa tillbaka till verkligheten! Död, svek, misshandel och våldtäkter är vad de senaste året bestått av. I februari 2007 gick jag in i väggen så det bara brakade om det. Här kan ni följa min resa från utbränd tillbaka till den Cecilia jag en gång har varit!
-
seriöst så tycker jag iaf att alla ska kika in där, jag trodde det inte var sant.stackars människa om jag var hon, hade jag nog tagit livet av mig, så stark människa som henne är nog svårt att hitta! jag kan inte ens tänka mig att förlora en vän.. men hon, hon har förlorat 17 stycken hur är det möjligt?
jag är nästan stolt över att veta att  det finns så stakra människor i världen, jag skulle inte ens kunna föreställa mig att något sånt här kunde hända.
/ida


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men gud va gulligt! Blir aldeles gråtfärdig här ju! Vilken bra start p dagen!

2009-03-22 @ 11:23:06
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Lena

God morgon! Hoppas du får en härlig söndag :) Kram

2009-03-22 @ 12:03:14
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0