och jag sitter vid fönstret på mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus



idag har jag gjort mycket skolan-fixat ögonbryna-moppekurs-fotograferat mormor's hund och nu väntar jag på solariumet eftersom elin just nu ligger och steker i det! det kommer ta ett tag innan jag blir klar med mitt moppekort iaf eftersom nästa är 23 och 30 juni. pappa komentera tidigare idag" du är nog mer sjuk än vad du är frisk ida" och jag lär faktiskt hålla med. nu har jag en attans förkylning igen! imorgon är jag säker på att det blir mycket skratt eftersom jag ska vara med älskling och han har så sjuuuk humor. hihu puss/ ida

Kommentarer
Postat av: tyra

finaste!<3

2009-06-08 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0