filmkväll?

nu ska jag lägga mig och se på en film, fast det blir alltid ett problem när jag ska välja vilken film jag ska se för jag vill oftast se många på samma gång. just nu sitter jag och väljer mellan dessa som också är några av mina absoluta favoritfilmer så detta kommer säkert resultera i att jag kommer vara uppe hela natten och titta på film.

can't buy me love, jag såg den faktiskt första gången i sjuan på no:n och enda sen dess har jag älskat den.

en kärlekshistoria, åh en av de finaste filmerna tycker jag och enligt mig den bästa svenska filmen. som jag har sett.

walk the line, fin film men lite hemsk på något vis.

twilight, måste man säga något mer? ett ord, beroendeframkallande.
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0