ta mig till kärlek ta mig till dans ge mig nått som tar mig någonstans, för jag vill veta om kärlek finns


den här bilden tog jag av johanna utan att fråga, busigt. hihi men det är ju trots att en bild på mig därför tycker jag att det är okej.
 från en sak till en annan så har min dag varit väldigt lugn, jag har legat ute i en solstol tills molnen blev för många, jag har suktat över kläder på internet och så har jag tittat på tv. nu ska jag strax lägga mig och drömma, drömma är något jag är löjligt bra på ska ni veta, jag gör det när jag sover och när jag är vaken, med det sagt så önskar jag er en god natt. /sara

Kommentarer
Postat av: ERIK'S BLOGG

okej, nice! spotify är ju grymt bra ;D

2009-07-12 @ 13:30:24
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0