sen börjar du gå medan mina ögon letar efter vad dina ögon vill


det är inte roligt att ha en garderob som spyr ut mina kläder, dörrarna går inte att stänga och jag får inte plats med ett enda klädesplagg till, därför har jag blivit tvungen att hänga alla påsar med kläder på ett par krokar precis bredvid garderoben och igårkväll lossnade krokarna från väggen och allt föll ihop i en hög på golvet, ja ni kan ju se själva på bilden. så nu ska jag försöka få upp allting igen.
en lite roligare sak är att vi håller på och gör en klädkammare av mitt gamla rum, fast det blir nog inte klart på ett tag, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. /sara

Kommentarer
Postat av: sofie

vi får komma ihåg den sista meningen då vi börjar näst sista jobbveckan... ;) ser ut som de blir en hel del regn att jobba i, men vi är ju van med de nu.. ses på lördag! :)

2009-07-14 @ 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0