paris

borta bra men hemma bäst, jag är hemma! jag har haft det bra bortsett från min grymma förkylning, men lite bättre har det blivit. på torsdagen gjorde vi inte så mycket, eftersom jag inte mådde så bra så tillbringade jag hela dagen på hotellrummet och läste och sov. mamma och pappa var ute och gick och kolla runt lite i kvarteret. på lördagen kan man säga att vi gjorde allt, först shopping, köpte en bubbelgumsrosa basker och tre bilder som så småningom ska ramas in och hängas upp någonstans. efter shoppingen gick vi och titta i notre dame kyrkan, och sen som grädde på moset så gick vi och titta på eiffeltornet, fast vi gick aldrig upp dit. jag skulle nog inte palla hela vägen upp, hehe. fast vi ska tillbaka till paris någongång och då kanske jag tar mig upp. ja efter det så köpte vi med oss lite gott och gick till hotellet igen. och på lördagen hann vi inte göra så mycket, för vi skulle vara ute ur rummet runt 10 och bussen till flygplatsen gick 11. så vi fick sitta på flygplatsen och vänta ett bra tag.






lägger bara in bilder som jag redigerat, kommer upp fler sen. men just nu tror jag att det räcker. /sara

Kommentarer
Postat av: ida

har du haft det bra? :)

2009-01-11 @ 21:27:58
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0