godnatt bloggvärlden.

jag tänkte att jag ska försöka göra ett godnatt inlägg innan jag somnar varje kväll, sara är lite smått sjuk prata med henne idag, det är ju inte så kul hon som ska bort och allt krya på dig hjärtat!
jag känner mig rätt frisk ändå, vintern är ju inte min tid blir sjuk hela tin & har förkylning hela tiden.
usch på vintern den är så jobbbig så slaskig & snuskig..
skolan börjar snart också så sjukt jobbigt, men ska försöka hålla ut nu till sommaren!
just det, efter helgen är jag hungrig hela tin då menar jag verkligen hela tiden, jag har ätit tre gånger idag & två bananer
seriöst jag blir aldrig mätt, menjag är inte sugen på godis och sånt! jag är egentligen inte sugen på något men jag blir sjukt hungrig hela tin.. shit alltså jag åt en bannan nyss och jag är ap hungrig.. vad är det för fel?
aja, ska försöka somna nu / ida

Kommentarer
Postat av: johannafriskman

sv: höhö nej det fick jag inte. :)

en philips, hah vet inte hur jag ska förklara, bra är den iaf =)<3

2009-01-07 @ 00:09:21
URL: http://johannafriskman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0