åh vilken lycka!


igår köpte jag lim så jag kunde börja lite smått med min scrapbook. jag har börjat med att klistra in en bild från en tidning där det står lite om twilight sen är det biobiljetterna från filmen och kvittorna till böckerna. ska skriva ut lite mer bilder sen när vi köpt nya patroner.
nu ikväll då pappa skjutsa hem mig från träningen så kunde jag inte låta bli att titta mot rio bio och så ser jag en twilight affisch uppsatt på väggen, och jag slänger mig nästan över pappa och ropar: ååh twilight! haha sen tog jag cykeln över till rio bio och titta när den skulle gå. den går först på söndag den 1a februari och sen på onsdag den 4e februari. lätt att jag kommer sitta där inne båda dagarna! /sara

Kommentarer
Postat av: johännipänni

jag är överlycklig!! bästa filmen alltså. :D

2009-01-27 @ 22:05:15
URL: http://johannafriskman.blogg.se/
Postat av: johännipänni

sv: haha jag vet, jag är så duktig. :D

2009-01-28 @ 14:08:46
URL: http://johannafriskman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0