i guess that you saw what nobody could see


jag förstår inte, igår var det nästan vår i luften och idag så föll det ner snö från himlen. men det har, tack och lov, slutat snöa nu.
   resan till stockholm i torsdag var trevlig iallafall, det kändes nästan som vår, 9 plusgrader bjöd dom på. och jag köpte ett par shorts och en söt termos.
  igår var jag på köpis och kika runt lite. hittade en jacka som var nedsatt från 1190 till 200, som jag slog till på. och så köpte jag ett par solglasögon. jag hade gått och suktat över ett par precis likadana från topshop då vi var i stockholm men jag bestämmde mig för att vänta tills nästa gång vi kommer dit. så hade jag tur och hitta ett par likadana fast 200 kronor billigare.
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0