ta mig till kärlek


måste jag verkligen säga att bion var super igår, hehe, trots att jag blev rätt förbannad mitt i filmen och jag började oroa mig för nationella provet jag hade idag. men det släppte efter ett tag som tur va, och nationella idag gick väl.. hm, ja vi får se. man kan inte vara riktigt säker när det gäller våran svenska lärare. allt man kan göra är att göra sitt bästa eller hur, mer kan ingen begära. ingen träning ikväll heller, pga så många sjuka. stackars dom! nu måste jag åka till prix och hämta ut håkan hellström biljetterna. /sara

Kommentarer
Postat av: ida

tack sara, lär ta kort snart också!

2009-02-06 @ 09:34:10
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0