live and let die


igår följde jag med familjen till stan och åt lunch. blev kvar på stan ett litet tag efteråt. fastnade för en hel del men kom hem med en till scrapbook och ett nytt skrivhäfte. jag ville göra något roligt med alla gamla foton ur albumen så jag började sortera alla bilder från 1993 till 1999. sen började jag klistra, tyvärr fick jag bara plats med 1993 till 1996. men jag får nog plats med några bilder från -97 också men det är bara några få sidor kvar så vi får se, en till scrapbook måste i varjefall införksaffas. just nu ligger det fullt med foton på mitt golv och som om inte det vore nog så ligger det kläder lite överallt så jag får väl ta och städa idag. melodifestivalen var det igår också, ärligt tycker jag inte att det är så jätte bra men det blir att man tittar endå. sen var det wallander mastermind, den är ruskigt bra. aja nu ska jag börja med städningen. /sara

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

haha thanks ;D

2009-02-08 @ 18:31:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0