kärleken gör mig frisk

hej ida heter jag, febern har lämnat mig nu bara hostig nu helt knas.
idag har jag ida siirtola inte gjort något, soffan hela dagen jag menar det. okej förutom när jag var ute med min golden hund två gånger. jag fick trösta mig själv med mandarin & vatten idag till let's dance medans alla andra var ute & hade kul. fick ett lite trevligt samtal från petrus & andreas också enda gången idag jag har skrattat tror jag ;o
johanna & petrus gör mig frisk snabbt, det är kärlek det handlar om tror jag.
imorgon kommer johanna  hit vi ska ha mys dag med filmer & melodifestivalen om jag inte blir sämre hoppas jag slipper feber, hals ont & hosta! / god natt säger jag ida siirtola


kolla in my sweeetie right now

Kommentarer
Postat av: johännipänni

baby du är kärlek för mig

älskar dig mest remember

ses imorn sov godast

<3

2009-02-06 @ 22:42:43
URL: http://johannafriskman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0