friday i'm in love


våra trevliga grannar.
 Igårkväll packade jag kånken med matsäck och varma kläder och cyklade ner till bryggan där mötte jag maja, lina, tyra och johanna. maja körde ut oss till en liten ö, kläcken, med en fullastad båt. vi hade bestämt oss för att tälta där, men vi kunde inte ställa upp något tält, dels för att det var så mörkt och dels för att det var en aning komplicerat. istället satt vi runt våran fina lägereld, pratade, lyssnade på musik, åt gott och tittade på stjärnorna. jag tror att vi såg fem stjärnfall den natten, det var fint men när morgonen smög sig på var alla väldigt trötta så vi packade ihop våra saker och körde hemmåt. jag slumrade i min säng direkt när jag kom hem och sov fram till klockan halv sju. fram över kommer ni få se en del bilder på mig, lina och solnedgången. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0