när vi två blir en


ifall ni såg någon idag som såg ut såhär bakifrån så var det troligtvis jag, hehe.
väldigt ledsen för att  uppdateringen varit rätt dålig från min sida såhär på veckodagarna men skolan går före allt annat och jag känner att orken att sitta framför datorn finns inte just nu. imorgon slutar vi lite tidigare så förhoppningsvis ska jag försöka klämma in något inlägg. i alla fall så tänkte jag berätta om ett grupparbete som vi håller på med i skolan just nu som handlar om höstens trender, min grupp ska skriva om smink och så har vi klippt ut massor med bilder som ska bli ett kollage och på måndag blir det redovisning. så mycket roligare än när man har grupparbeten om tex land eller världsdelar! och nästa tisdag ska st1 (alltså vi) sitta modeller för st2. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0