I can see it in your eyes

andra dagen är avklarad och jag fick redan plugg. men så duktig som jag är har jag gjort klart det!
på kvällen åkte jag in till mormor & morfar solade lite sen hem och var med wictoria och saramalm.
imorgon är det fredag, vi har match på ip klockan halv sju så det är bara att komma förbi! det som är bra med skolan är att man har något att längta till helgerna måste vara det bästa som finns. elin och jag har gått runt i skolan hela dagen i dag och tjatat om att det är sjukt långt kvar till sommarlovet. haha pinsamt men sant/ ida

Kommentarer
Postat av: johännipänni

jag älskar dig.

2009-08-20 @ 22:05:50
URL: http://linaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0