för kärlekens skull



(nu fick jag göra en specialare med bilderna, tar lite längre tid men funkar.)
bild 1: tunikan köpte jag på gina tricot igår och skorna köpte jag på indiska. blev dagens outfit idag också, fast skorna bytte jag ut till ett  par vita converse. bild 2: togs efter skolan av mig.
har nyss kommit hem från matchen. vi förlorade med ett ynka mål mot serieledarna. lite surt men vi spela jätte bra. och vilket stöd  vi fick från lektaren då, det var jätte roligt. tråkigt bara att det var sista matchen, kommer sakna det här så mycket men vi kommer hålla igång hela sommarn. nu ska jag duscha lite snabbt sen blir det pizza. imorgon blir det en halvtimmes sovmorgon, hehe yippie! och sista halvtimmen ska vi titta på teater. /sara

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A ♥

Gött!

2009-04-02 @ 23:09:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0