you're in my heart just like a tattoo

   
bild 1 & 2: lustigkurren saman, i min klass. bild 3: simon, han va så taskig och tog en bild på mig när inte jag var med på det. så fick jag en bild på honom också. sen tog typ alla upp sina mobiler och försökte få en bild, baha jag ba gömde mig bakom folk, smart av mig eller hur? bild 4: mattias och jesper på engelskan, och jag kom försent, haha bästa ursäkten eller vad: jag är försenad för att jag blev våldtagen, av 2 kraftiga män. ja jag blev ju inte det bara att jag blev nerbrottad på golvet, och så vare lite annat humhum.
allt från skolan idag, så skjutsa jag sofie till busshållsplatsen och sen hem och åt lite kladdkaka och prata med mamma. nu ska jag plugga. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0