just stand up


min förkylning kommer  tillbaka tror jag. ont i halsen och huvet i huvet typ hela dagen nästan. men jag och mamma gick och sola idag iallafall, så somna jag i solariet. haha inte lite snurrig man blir när man vaknar upp då. brände mig lite också menmen det går väl ner sen, får jag väl hoppas. allså äre inge bra på tv ikväll eller? usch så äre alltid, då man inte har nått att göra då äre bara skirprogram på tv men sen när man är ute och gör nått eller så då går alla bra program. får väl bli en film istället. förresten så har vi skolfoto på onsdag, usch sånt hatar jag. jag vill ha nått nytt fint att ha på mig också, kanske åker in till stan och kikar imorn. om jag inte är sämre, har inget planerat satt. menmen kanske godnatt nu om jag inte kommer tillbaka. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0