helgen

Lördag: jag och lilla fröken siirtola tog bussen in till stan, tidigt! blev mycket att äta, vi köpte två ben & jerry's som vi delade på. strawberry cheesecake & caramel chew chew. jätte goda båda två. köpte söta trosor och grå strumpbyxor som ska värma mina ben nu i höst. tre bussar lyckades vi missa den här dagen, hihi. vi träffade på johanna och lina också, söta vänner. vi tog bussen hem med dom, sen gick jag hem och bytte om till lite mysiga kläder och cyklade sen hem till ida. vi ringde elin så kom hon också. vi bestämde oss för att ha lite filmkväll. så vi tog cyklarna till prix för att köpa oss lite gott. vi städade undan lite och sen började vi mysa till det. titta på svenssonsvensson. sen kom petrus, lukas, emil och robin och då tittade vi på walk the line och så blev det kokosbollskrig. sen cykla vi runt lite på byn och killarna åkte vidare medans vi tre tjejer hälsa på maja, lina, johanna, robin och lilnorsken. men sen åkte vi hem till ida igen och titta klart på filmen. sen åkte jag hem runt halv ett kanske, så träffa jag robin och massa i centrum så pratade jag med dom, sen åkte jag hem.
Söndag: handbollsmatch mot hallsta, förlust med 17-11.
Idag: skola, jag hade ett ynka poäng från godkänt på provet, så det blir omprov. skönt att det var ganska många som inte klarade det. då jag kom hem plugga jag sen gick jag och mamma och sola. efter det tog vi en liten promenad. jag kika på idol och nu är det nått jätte roligt att titta på typ kära låtsas-barn eller nått sånt. efter det ska jag sova. godnatt. /sara
          

Kommentarer
Postat av: din lilllllasiirtola. =)

fyfan vd fiin du är sötnos!

2008-09-30 @ 09:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0