never been replaced


chloë sevigny
idag vare inte en riktig skoldag heller, för vi i skollaget i fotboll åkte och spela DM i sandviken. vi förlorade med 2-1. killarna var också där och spela, samtidigt. lite trist att vi inte kunde titta och heja på dom. menmen dom förlorade med 1-0. efter det åkte vi till max och åt lite onyttigt. då vi kom tillbaka till skolan tog jag min cykel och tänkte trampa hemmåt men då blev man stoppad av några människor som väntade på bussen så då pratade jag med dom ett bra tag. och nu då, nu sitter jag och lyssnar igenom lite låtar hade tänkt rensa lite bland "biblioteket" eller vad man nu vill kalla det. och kanske leta rätt på lite nya bra låtar. låter bra tycker jag. tacksam för tips. /sara


Kommentarer
Postat av: DanVikström #13

Hold my hand - Akon feat. Michael Jacksson

Ruskigt bra låt ;)

2008-09-19 @ 23:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0