looking for a hero


har ju en del att meddela nu, hihihi. för det första fick jag VG på no (luft) provet vi hade förra veckan typ, nöööjd nu lix. och G på nån spanska skrivuppgift. höhö, och imorn har vi träningsmatch hemma mot forsbacka klockan 20:00 i handboll allså. åååh det ska bli så kul. men nu borde jag egentligen vara ute och springa, och det roliga är ju att jag sitter här i mitt snygga rosa underställ och är nästan helt springfärdig.. men jag orkar verkligen inte gå ut plus att det börjar bli så himla mörkt nu och då måste jag springa på en halvtimme högst. men ska nog göra det endå annars får jag väl bara dåligt samvete av att jag inte har hört på mig idag. ja så fåre bli, nu går jag ut och springer! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0