i get high on you baby


chloë sevigny
jag var inte bättre idag, så ingen stad för mig. får bli imorn eller på måndag. ja jag ska ju spana efter något fint att ha på mig på skolfotot, hade absolut ingen aning va jag kunde ha på mig först. men nu har jag suttit hela dagen och tittat igenom en massa tidningar, kikat på en del bloggar, och gjort ett och annat kollage. och ja självklart så är de plaggen jag har fastnat mest för från monki, topshop och såna butiker där man antingen måste beställa vilket tar ett tag innan de kommer fram eller så måste man åka till uppsala/stockholm för att få tag på. jaja jag får jaga på de butikerna dom har i gävle istället. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0