sjutton, jag ska bli bättre.

puss på september..

alltså jag är dålig på att  lägga ut bilder nu, ska bli bättre & har lovat att skriva om teneriffa men gör det så fort jag har tid över!
imorgon ska jag vara med sarababy, tänkte åka in till stan ska köpa ben & jerry's & sen tänkte jag köpa nya converse vita svarta eller röda? jag tror det blir ett par röda eller svarta,dom vita blir ju så skitiga direkt?
jag saknar september redan men den inte ens är slut..

- friggeboden med elida martina wikan & killarna på lanet!
-uppsala med lina & johanna!
-semester med mormor & morfar!
-ett år med petrus!
- det är nog mycke mer än det jag kommer på nu!
vad väntar dom sista dagarna på sep egentligen? längtar!

ska kanske berätta lite om hur stolt jag är över mig själv den här veckan?
noprov- bäst poäng i klassen
soprov- vg
engelskaprov-vg
tyskaprov- g+

nej nu ska jag borsta gaddarna sen sova puss godnatt / en tröttida. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0