rosa moln


höhö jag får fotamed min gamla samsung, höhö den suger! menmen ska inte klaga hellre den än ingen alls. men jag kom ju på det häromdan att jag kunde använda den därför har det inte blivit så roliga bilder lix. men idag då, först skolan umgicks för det mesta med sandra sofie och joel, trevligt. efter skolan blev det lite plugga sen följde jag med mamma och pappa in till gävle så släppte dom av mig på stan och dom åkte vidare och handla nått. jag köpte en väska även fast det var meningen att jag bara skulle köpa nya underkläder, menmen nöjd över väskan iallafall. efter stan åkte vi till mormor som skulle ha hjälp med tvn, hon är så söt min mormor. btw nu så ska jag göra spanska läxan, usch på det! glosor, text och bildordlista. hallå hur ska man lyckas få in det där på nån dag bara? nej men det är bäst att jag börjar nu. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0