klumpedunnnnnnns, or what?

jag är klumpig, idag hade vi idrott ute. så innan lektionen skulle börja så spelade vi lite fotboll så skulle jag hämta bollen vid stängslet vid tennisplan, så hade det gått upp en sån där tråd och jag såg ju självklart inte det där stråt stack ut så jag sprang rakt in i det och snubbla runt med det där på benet. så börja jag blöda och allting, så va inte våran skolsköterska i skolan idag, så typiskt eller vad. så då fick jag åka taxi till vårdcentralen och så följde beckis med mig, tack för det, det va snällt av dig! men dom tvättade bara såret och typ satt dit nå tejpgrej. och sen fick vi gå hem från centrum, skulle ha åkt taxi tillbaka också men den som vi åkte dit med stod inte kvar och vi visste inte numret till taxin. haha ja men det gick bra iallafall. /sara


Kommentarer
Postat av: ida

hoppas det blir bättre hjärtat! <3

2008-09-05 @ 15:46:35
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0