det gör ont att veta men lika ont att undra


jaodu, mötte mamma på kinaresturangen där hon och en kompis satt och åt lunch. sen gick vi och köpte jeans till mig. blev bara ett par enkla snortajta cm, emobraller eller ej, i don't care! hade ett par i sjuan också, fast dom vart det hål i.. jaja förutom ett par jeans kom jag hem med en klänning eller tshirtklänning? a nått i den stilen iallafall. och hujeda mig va trött jag har varit idag då, det är inte klokt. så när jag kom hem från stan har det bara blivit tvn och en massa bloggkik. nu förstår ni måste jag städa. mamma och pappa får spader och patrik också för den delen, ingen aning varför. men så är det. nej nu måste jag börja så jag får det gjort ikväll. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0