bli svensk

haha, det värsta av allt är ju att det är sådär också, jag menar att vi svenskar är så.
någon mer än jag som inte känner sig riktigt på topp, nästan lite sjuk sådär? usch jag sover och är trött hela tiden, det är lite konstigt. vädret har ju vart bra idag så man kan inte riktigt skylla på det heller.. antingen är det väl en sorts förkyllning som är på väg igen, eller så är jag nog bara trött för att det har verkligen varit mycket nu den senaste tiden. har inte riktigt varit så att jag orkat skriva nått idag heller, så ber om ursäkt för det. men nu klockan kvart i elva ska jag ställa mig och städa mitt rum eftersom min bror varit så duktigt och städa sitt måste ju jag visa mamma och pappa att jag är minst lika duktig, hehe. förresten har jag beställt en scrapbook och massa grejer till, i den ska jag klistra in alla mina allra finaste bilder. kommer säkert bli jätte bra. /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0