my heart belongs to you


jag var nyss ute och provkörde min cresent, hah det va jätte roligt! patrik sprang på sidan om och berätta hur jag skulle göra och ja det gick faktiskt rätt så bra. fast i början gick jag nästan upp på bakhjulet, skit läskigt.  men det gick bra och så ringde jag mamma, hon och pappa är hos mormor, och hon och mormor tittar igenom alla mormors gamla väskor. gissa om jag också skulle vilja vara där nu jag också? men mamma skulle ta hem några stycken så det kanske kommer upp lite bilder lite senare. ska kanske tillägga att jag legat i sängen hela helgen pågrundav att jag har varit sjuk. och idag säger jag också grattis till oss tjejer 1 år. /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0