i am the rain that's coming down on you


bild: en gammal goding från förra året.
jag och cricko var på hallen hela dagen, det va rätt najs. sen hade jag träning. och nu fryser jag som bara den. för att jag nyss var ute och prata med simon, robin, sebbe och lill norsken. och det  var kallt ute, och när jag skulle gå hem, för att vi hade gått till willebrands, så mötte jag en bil som det var snö på och en snöplog som var påväg mot gävle hållet. ja annars har det varit en bra dag, fast jag är på dåligt humör nu. får väl sova bort det. men först ska jag dricka lite varm choklad och lägga mig i sängen med lite tidningar och en film. tycker iallafall jag låter som en mysig torsdagsnatt. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0