STHLM- var lika underbart som vanligt!

jag som sagt tog jag tåget vid åtta kom fram till upplandsväsby vid nio där vi bytte tåg till stockholm,
var där vid halv tio kanske gick & kolla i nästan fem timmar sjukt trött efter det alltså
gick till centralen & där köpte jag mig en ben & jerry's väldigt gott tänkte jag, men när vidå ser att tåget går jadå, blev det ju ingen glass den han smälta men jag drack upp den senare på tågstationen i upplandsväsby, en väldigt bra dag annars tycker jag tänke också om jag har tid att ta kort på lite av det jag köpte..

en rosa mjukis dress från h&m-tröjan kosta 198 & byxorna 149!
en rosa röd randig mössa från wesc- 290:-
dagskräm från aco- 79:-
två behåar från lindex- båda på rean & kosta 69:-
en tröja från h&m- 149:-
ett par chinos från veramoda- 299;-
en halsduk till balen att ha över axlarna vet inte vad stället hette?79:-
ett par balskor från dinsko- 299:-
& till sist fyra pennor & tre sudd från lagerhaus- 89:-


var hemma vid sju igen då åkte jag hem till lina & träffa henne maja & johanna gjorde egen pizza & hade mys.
tack för en rolig kväll bruudar! <3


syster & jordgubbs dricka!

söta va? =)

johanna & maja tötisar!

ha det bra så länge/ ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0