peace!



idag har jag varit på dåligt humör nästan hela dagen, fast efter skolan åkte jag in till stan och mötte mamma och hennes vän som satt och åt så blev det lite glass. och det var nån som hade kört in i mamma's bil också, och inte hade människan stannat eller nått utan bara kört därifrån. idiot! så gick inte bilen att starta så jag fick gå runt på stan själv medans mamma och pappa försökte få igång bilen och allt. så hade dom fått igång den iallafall och då värkte det i mina fötter. en kappa och en tröja (andra bilden) hade jag hunnit köpt iallafall. och jag var en aning gladare. jag gillar tröjan, den är stor och skön, XL faktiskt. och den kommer ifrån gina tricot. bild på kappan kommer kanske imorgon, lovar inget. /sara

Kommentarer
Postat av: FEBB

du är verkligen naturligt vacker

2008-10-31 @ 05:20:11
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0