konfirmationsläger, hej!


syster & doris. (L)

jani, som sara sagt redan så är det min favoritlukas fjorton års dag idag grattis på han!

gammelmormor ligger på sjukhuset efter att hon bryttit höftbenshalsen?
en opration blev det & nu mår hon inge vidare blir bara sämre & sämre, tänker på dig hela tiden doris ska du veta, önska jag kunde vara hos dig & säga att jag älskar dig <3<3
men allafall, skolan var seg men rolig sen var det utvecklings samtal & det gick riktigt bra, alltså mina omdömen var helt bäst! inte en enda ig-varning skönt alltså!
hm, ja efter det var det konfa  vilket är alltid lika roligt, & ingen träning för min del..
ha packat hela kvällen äntligen klart! yeees.
imorgon åker jag & min konfirmations grupp till undersvik och sen kommer det massor med folk från sandviken också, fårse om det blir flera också!
så jag slipper skolan imorgon och missar även mitt tyska prov, (y)
haha, ja kommer hem på söndag så det blir inge bloggande för mig eftersom det inte finns någon data där, occh jag orkar inte släpa med min, men kära vänner ni får ha det så bra! skön helg så hörs vi igen på söndag, mobilen är med mig hela tiden också(a) / idaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0