kom änglar kom älvor det börjar bli kallt


efter skolan började jag leta efter lite musik till den nya handbollsskivan. nu har jag bara tretton låtar, så tipsa gärna. klockan sex var det fysträning, och eftersom det ösregna var vi inne och hade nån hinderbana. sen core. så var det ju final på topmodel idag, och whitney vann. woho! nu väntar en stor kanelbulle på mig. haha ja jag försöker men jag ska inte sluta tvärt utan minska lite i taget. låter bra i mitt huvud iallafall. ja, kanske till och med tar mig ut och springer efter skolan imorn, slår vad om att jag kommer vara jätte trött. men nu slog det mig att jag ska försöka ha någon slags träning varje dag, har läst att man har lättare för att somna på kvällen också, och det är faktiskt sant. godnatt /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0