grattis till min barnsbenskompis


idag, 26 oktober,  fyller min vän Ida år. vi har känt varandra sen barnsben, hela vårat liv faktiskt. vi har alltid sagt att vi är släkt liksom. och hennes mamma är gudmor till min bror, och våra mammor har varit vänner sen dom var femton eller nått. hur coolt är inte det? så jag ska strax lägga mig i sängen och sova sen ska jag upp rätt så tidigt och så blir det först bussen in till stan och letar efter en present och sen bussen ut till ida i valbo. hoppas det bjuds på tårta för det är jag riktigt sugen på nu, hihu. men grattis till henne och så säger jag grattis i efterskott till jesper som fyllde år igår. /sara

Kommentarer
Postat av: Ida

Always look on the bright side of life!

2008-10-26 @ 14:50:43
URL: http://thebrightside.webblogg.se/
Postat av: emma

sötis bild



svar: nej tyvärr jag har ingen aning.

2008-10-26 @ 17:59:38
URL: http://emmamathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0