äntligen


oooh, kolla in han alltså..


jag åkte till valbo för att köpa en röd jacka, en väldigt snygg på stadium för bara tusenlappen
men när jag kommer dit så är dom självklart sluta både i gävle & valbo
fanns bara st. 42 kvar, höhö inte precis min storlek men aja sånt man får ta ibland!
men köpte en annan jacka iställe en peak nästan likadan men mycke dyrare..
ja, alltså så fort man hittar nå snyggt så kostar det en jävla massa pengar? hahha
men ja en jacka blev det, ett par stövlar med klack skit snygga dom med
& så blev ett par jeans eller ja jeans & jeans det är mjukajeans om man säger så,
och en lång kofta också, jani härligt med nytt måste jag säga..
+ att på fredag blir det sthlm med marelene mamma moa & elin härligt att få springa runt där också!
men vad är ett höstlov utan shopping?

nu blir det maja & sen kanske älvkarlby puss / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0