yeahyeahyeah

jag tycker att jag är sådär lagomt smart. vi skulle skriva en no-uppsats om kloning. så börjar jag stryka under meningar igår och så började jag handskriva igår också. sitter jätte länge med det iallafall, sen hinner jag inte klart för det skulle vara inne idag. så kommer jag på det när jag precis hade kommit hem från skolan, och alla lärare satt på möte också så jag sätter mig vid datorn och skriver ner allt jobb i datorn och skickar till våran lärare. är man inte lite duktig då så säg. nu sitter jag och äter thaimat i en sån där söt liten take away låda med pinnar. det är mys. förövrigt har jag och elin gått och räknat ner till match idag, 
"sara, nu är det 5 timmar kvar tills matchen börjar".
 åh jag känner hur det  pirrar i hela kroppen. jag är så himla taggad. har nog inte så mycket mer att säga i det här inlägget så. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0