If you think I'm fine it just ain't true

jag är slut, helt slut. mysko att jag är så här trött fast klockan bara är sju. men jag är glad, och jag är nöjd med dagen. JAG HAR HITTAT BALKLÄNNING! den är jätte fin. tänker nog inte visa någon bild på den innan balen. det får bli lite surprise. jag kan inte lova att det inte kommer dyka upp nån bild men jag ska försöka hålla mig. kan väl iallafall avslöja att den är köpt på monki och är svart. går till knäna. tajt upptill sen bliren "puffig". om ni går in på monkis hemsida kanske ni kan lista ut vilken det är? haha va dålig jag är på sånt här. men iallafall, så hade jag tänk mig röda pumps -tips på vart man kan få tag på ett par snygga? och så ska jag nog ha min röda quiltade secondhand väska. och väldigt röda läppar. över klänningen ska jag antingen ha en fuskpälsjacka eller en fuskpäls scarf att hänga över axlarna. smycken har jag inte tänkt ut några än men det brukar inte vara nått problem. haha nu vet ju alla ungefär hur jag kanske kommer se ut. men vad gör väl det om hundra år. nu ska jag städa undan lite på mitt rum. kommer kanske bilder på allt annat jag köpte lite senare. /sara


Kommentarer
Postat av: IDA!

haha, gumman vet du? jag har en svart klänning skulle ha röd äska och röda oumos men jag tror jag ha ändrat mig hahahha! sötnos :)

2008-11-15 @ 20:45:08
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0