om du är fast besluten så har du redan hunnit halvvägs




idag gjorde jag klart min kjol på slöjden. eller jag fick ta hem den och göra den klar eftersom det bara var fållen kvar att göra, och ja resultatet ser ni ju på bilderna. vet inte om jag ska fålla upp nån centimeter till. på bilden har jag en extra kjol under för att få lite fluff. nu ska jag jaga en skön svart body, jag föredrar body framför linne just nu. mycket skönare och inte lika irriterande, sitter på plats. och på lördag åker jag till uppsala med mamma och pappa och shoppar. balkläder står på inköpslistan, ska dessutom kika på en klänning och en jacka. kanske att man fastnar för nått oplanerat. längtar iallafall. gjorde 2 prov idag, får se va det blev för resultat. men usch både jag och mamma brände oss i solariet igår. nya rör, så vi är helt röda i ansiktena nu. svider gör det också, men det går nog över snart. nu ska jag duscha eftersom vi har haft fysträning. sen blir det grey's. /sara

Kommentarer
Postat av: ida

shit så söt baby!

2008-11-12 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0