when it's all said and done


bild: armbandet fick jag av robin boode och cricko för cirkus en månad sen nästan, fick ett rosa av cricko då jag fyllde år men det gick sönder på ett disco på skolavslutningen. och cricko lovade att han skulle göra ett nytt enda sen dess, men ja hellre sent än aldrig. tack pojkar.
jag lagade mammas jeans idag och fick hundra kronor för det. inte så illa. och imorgon går en film på fyran som ni och jag inte får missa. ladder 49 heter den och börjar 21:00 om jag inte har fel. jag lovar er den är verkligen jätte bra! men nu ska jag nog gå och lägga mig och kika på en film. måste vara utvilad tills imorn för då har vi match. godnatt /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0