söndag, härliga söndag



jag och johanna i lördags

vet ni? min mormor & morfar är i thailand nu också hur underbart får man ha det? orättvist så här i snöstormen här hemma! dom kom varje fall fram idag, häärligt!

lördagen var mysig petrus älskling kom hem till johanna och gjorde en sleepover, vi hade kul förutom att jag hade huvudvärk hela kvällen- not good!

idag är det söndag, rätt skönt tycker jag ändå..
vaknade vid tio sen typ spela vi kort och åt frukost, justja vi kolla på my super sixteen
det finns bara ett ord.. BORTSKÄMDA!
typ idag var det ett syskonpar som fyllde arton & sexton dom fick en varsin hund, men dom tyckte att hundarna var riktigt fula, (jag säger så här, dom var väldigt söta!)
men eftersom hundarna var så fula ringde dom sina egna hårstylister och ja tro det eller ej..
hundarna var livrädd men dom hade i hårfärg i pälsen så dom blev mer brun.. dom blev helt klart fulare!
menmen, dom fick en bil var också allt skulle vara perfekt... jobbigt tycker jag!
aja, sitter hemma nu allafall mamma hade köpt thaimat så det åt jag nyss, nu ska jag hoppa in i duschen göra både ansiktsmask & hårinpackning! sköööönt, senare vid sju ungefär blir det patrik 1,5 med johanna älskling
perfekt söndag eller?
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0