put you'r lips on mine

jag berättade inte vad vi gjorde igår va? wikan & elida kom till mig vid fyra vi gick & åt pizza sen åkte vi till sporthallen och kolla på innebandy & vet ni vem som satt där i lilla lilla skutskär's sporthall!? jo självaste rolf lassgård som är med i wallander! coooolt, höhö!!
nu sitter jag hemma hos mormor & morfar har nyss ätit thaimat! mumms,
snart ska jag springa ner & sola så hörs vi ikväll! /ida

rolf lassgård!

HHAHAHAHA, KOLLA JAG HAR BARA TAGIT BORT SMINKET I HALVA ANSIKTET!
ser ni tex ögonbrynet & ögonfransarna? så har jag gått runt i stan pinsamt!
tur att jag bara sprang ner en snabbís!
& mormors webbkamera har dålig inställning så jag ser ut som en vitkrita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0